Dag 4

Är nu inne på dag 4 av min egna bantningsmetod :) Nej jag ska inte gå ner en massa i vikt och se sjuk ut. Jag ska gå ner 2,5-3 kilo och sen börja träna.. Det är min plan, vi får se om jag har orken att fullfölja den.Är redan trött och hängig efter att inte få äta så mycket.
 
Frukost - 2 kokta ägg
Mellanmål - Frukt
Lunch - Quick diet pulver
Mellanmål - Keso
Middag - Pulver eller smoothie
Kvällsmål - En knäckis med skinka
 
Ska köra på ett tag och se vad som sker, på helgerna äter jag som vanligt men lite mindre portioner..
 
Helgen bjöd på ridning, kalas och film..
 
* I fredags hoppade jag på prinsessan, jag är så nöjd att jag rider på denna vackra ridskolehäst. Hon är underbar och vi har hittat varann så bra. Hon har attityd men vad gör det, det har jag med :)
* I lördags så blev det en sväng till stall nr 2. Jag, Mitra & Elin tog våra medryttar hästar och skrittade ut i skogen. SATAN vad kallt det var.. Fick ju aldrig upp någon värme då vi endast skrittade (halt)
På em/kvällen bjöd bror på fest.. Han & Elin har flyttat så det blev kombinerad inflyttningsfest/födelsedagsfest.. Det bjöds på god mat och en massa mys & spel.
* Söndagen blev rätt så kort då jag & Stella sov lite länge.. 11,30 tog vi oss upp för att gå ut på en promenad. Det hanns med en fika hos min fina vän Cici samt film med Johanna & Cicci på kvällen <3
 
Ha en underbar måndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0