2013

Hej
 
Nytt år, nya möjligheter...
 
Har hänt mycket föregående år.. 2012 var ett bra år med en massa resor, LOVE IT!
Och mer blir det nu 2013..
 
2012 hann jag besöka
London
Newyork
Alanya 2 ggr
Dubai
 
Och snart bär det av mot Dubai och sen en weekend till Prag med 2 fina vänner..
 
Julen firade jag med familjen <3 mycket god mat, en massa klappar och underbart sällskap.. Nyår firade jag med en av mina bästa vänner Mickan i Västerås. Hon har bestämt sig för att ta upp hästlivet igen så hon har flyttat dit för att jobba som hästskötare.. Så jag var där och hjälpte henne med lite stallarbete samt hade ett väldigt trevligt nyår med lite nya kompisar. Maten var to die for och mätt blev jag. Det var matkoma hela dagen!
 
2013 ska bli lite mer hälsosamt år för mig. Ska försöka ta tag i träningen, ridningen och äta mer sunt.
Börjar januari månad med lite pulver diet så att jag tappar jul/nyårs maten runt magen :) sen blir det träning på det..
 
Jag kommer att börja i skriva igen så hoppas ni tittar in lite då & då för att få en uppdatering av mitt liv,, det kan bli väldigt smaskigt om jag kommer dit jag vill i livet.
 
När det gäller ridningen så är det väldigt dyrt så jag kommer att dela min ridskoleridning med kära Johanna. Jag kommer att tävla Pompan, den fina tjejen på hemma tävlingen först & främst.
Hon skötte sig galant sist hemma. Vi gick felfria i både klasserna trots lite piruetter på banan..
 
Ha en underbar dag så hoppas jag att jag är på fötterna igen inom kort och sätter igång med uppdateringar av bloggen <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Igen? ;)
Spännande :D

Kram!

2013-01-03 @ 10:47:26
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0