130104

2 tim och 30 min innan det är dags för helg igen.
Lite så att man börjar vänja sig vid detta, jobba 2-3 dgr, ledig i 5 dgr. Kan det inte alltid vara så? Hade varit härligt det, fast kan tänka mig att det fanns något som störde då med.. Nöjd? nja inte jag inte :)
 
Idag och imorgon blir det ridning för min del och imorgon kväll firar vi bror min som fyller 31 år. Det blir en kombo av kalas/inflyttningsfest. Kommer bli super trevligt!
 
Denna vecka har jag druckit pulver luncher ons tors fre,, är rätt så trött men tycker ändå att det går bra. Ska försöka komma igång lite med träning på gymmet men har inte skaffat mig gymkort än, så tills dess så är det promenader och ridning som gäller.
3 kilo ska bort, all julmat/nyårs mat och en massa annat. Känner mig svullen konstant, så ner 3 kilo och sen lite styrketräning på det. Kan nog bli bra det här om jag orkar.. Är redan trött på pulver diet!!!!
 
Planer för nästkommande vecka:
Mån - jobb, träffa Cissi & Lisa
Tis - Jobb, rida
Ons - Jobb, bror fyller år..
Tors - Jobb, sola (måste)
Fre - Jobb, sola
Lör - Utgång? eller en middag
Sön - Clinic i stallet
 
Om 20 dgr sitter jag på planet till lite varmare breddgrader, UNDERBART!!!
 
Ha en trevlig helg <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har haft en bra helg och roligt i lördags ;)

Ikväll ses vi! Kramz

2013-01-07 @ 08:03:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0