Torsdag..

Hej kära läsare

Fullt upp idag har det blivit :) Imorse började dem med röranalys här i området så det var bara att stiga upp.. Efter en mysig långpromenad med mitt hjärta så blev det lite slappt i soffan ett tag. Min Pish kom förbi och åt lunch samt snodde 2 st hyllor som hon hade behov av.

Vid 15.30 tiden åkte jag till Liisa för en snabb & intensiv fika innan jag skulle hämta Mamma & Magnus på Arlanda..
Snabbt hem för att hämta Elin för att sen åka vidare till stallet. Red på den stora gula idag, Goodman!! Det gick väl sisådär men det är bara att glömma den lektionen och blicka framåt.

Nu är det dags för slapp i soffan

Kärlek
M

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Och hur går det med trallen ;)



Kram och Trevlig helg!!!

2012-03-30 @ 08:09:27
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha har inte kommit dit än.. Får ta det när jag har samlat nya krafter :)

2012-03-30 @ 12:58:36
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0