Hej

OJ vad dåligt av mig att inte uppdatera.

Jag är ledig men ändå har jag ingen ro att slå mig ner och skriva, men just nu sover Stella så då tar jag mig tid <3

Vad har hänt i veckan?
Måndag - Långa myspromenader med Stella, middag med Mix och fika hos Cicci på kvällen
Tisdag - Började dagen med Fiskspa med Liiisa, vill tillägga att det var ingen avkoppling, mer en kittlande känsla som aldrig avtog. Fötterna blev hursom lena så det var ju trevligt! På kvällen red jag Pompan och det gick super, gid vilken känsla <3
Onsdag - Idag skiner SOLEN och jag ska ta mig ut på en lång promenad när Stella vaknar, sen blir det lite av en städ/tvätt dag..


<3 <3 <3

Skriver mer sen

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

IDAG skulle jag också vilja vara ledig, vilket väder :D



Hur går det på jobbfronten?



KRAM

2012-03-21 @ 10:32:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0