Det börjar ordna sig

Det börjar bli bra nu och gud så skönt det känns. Kan börja koppla av, kan börja leva som en människa :)

Igår fyndade jag min beiga gardiner, mitt sovrum består av vita & beiga grejer MEN mina gardiner är plommon färgade som jag har nu. Har länge suktat efter ett par beiga på hemtex men har tyckt att prislappen var lite väl dyr, 399 kr för en längd känns för mycket men IGÅR när jag var i Stinsen hade dem ett bra erbjudande så jag slog till

2 st för 500 kr

Råkade slinka ner en liten randig tröja från Gina á 99 kr :)



Väldigt fint till ett par ljusa jeans shorts i vår/sommar

Nu ska jag ut med hjärtat <3

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken lättnad och vad roligt för dig!!!

Men ring mig vill veta mer ;)



KRAM!!!!

2012-03-17 @ 11:58:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0