5 st klänningar

Hej alla fina

Mycket tankar har jag som jag vill dela med mig av.. Men det är ju inte alltid jag får göra det, men jag hoppas att min jobb situation börjar gå i mål.. Har ju hoppat runt en hel del på senare tid och är lite trött på det, men nu kanske jag inte behöver det längre.. Mer kommer när jag vet MER!

Mia har varit i Thailand och snäll som hon är så kom hon hem med 5 st klänningar + en väska :) Tack snälla Mia!!
(bilder kommer)

Idag har det varit en Stella/Exxen dag, det är så underbart med dessa djur.
Vilken glädje dem ger genom att bara existerna <3


Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken fin bild på vovvisarna <3

Hur lyckades du få dom att ligga stilla ;)

2012-03-05 @ 23:35:40
Postat av: Linda

Åh vilken fin bild på vovvisarna <3

Hur lyckades du få dom att ligga stilla ;)

2012-03-05 @ 23:38:22
Postat av: Cissi

Sötisarna!



Jag håller tummar&tårr för att den inom en snaaaaar framtid löser sig för dig på jobbfronten (håll mig uppdaterad!)



KRAM

2012-03-06 @ 08:24:49
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte jag som gjorde jobbet det var Madde och Josse som fick jaga klänningar i värmen :-) Hoppas dom passa.

2012-03-06 @ 08:47:16
Postat av: Madeleine

Linda det är en gammal bild på hundarna, det var inte lätt, men det gick :)!!



Cissi: tack det bheövs <3



Mia: Okej, får tacka hela familjen som kämpade om att hitta klänningar!! haha Tack!

2012-03-06 @ 21:34:47
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0