Sista Juli

Efter en underbar vecka i Hälsingland är jag nu tillbaka på jobbet..
det har plockats svamp & blåbär ute i den stora skogen, vi har sett en gigantisk ÄLG och myst nere vid vattnet.
Ätit gott och druckit en MASSA vin och lite jobb på det såklart. Målat hus, städat huset och slängt en massa.

Stella har haft det underbart med sina hundkompisar Mira, Hecto & Tobias.. Dem har lekt hela veckan och får springa lösa och bara leva livet.

Veckans planer
Tisdag - jobb 9-18, Tvätta
Onsdag - jobb 9-18, Middag med Cissi & Lisa
Torsdag - Hästarna ska hem från betet, jobb 11-18
Fredag - Kanske Hälsingland

Igår blev det en tur till veterinären med Stella, var dags för vaccinations spruta samt kloklippning, jag klipper dem alltid själv men när jag väl är där av någon anledningen så brukar dem får ta av lite mer, jag är så rädd för att klippa henne i pulpan.


Munkorg är inget hon behöver men sjuksköterskorna verka känna sig lugnare då, så det vara bara att trycka på henne en, måttligt missnöjd!

Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0