Hemma

Hejsan

Nu när det är semestertider finns det en hel del att göra på jobbet + att internet låg nere idag mellan 9-15, dvs kaos efteråt.
Men nu är det igång och jag jobbar på som aldrig förr :)

Idag efter jobbet blir det vin med Amanda hemma hos mig, förhoppningsvis på altanen om vädret tillåter.

Igår fick jag veta både bra & dåliga nyheter
Mina kära vänner Leonie & Ehsan fick sin dotter Emilia, hela familjen mår bra och jag bara längtar tills jag får träffa dem <3

Mindre roliga nyheter fick jag ixå, dock inget jag delar med mig av..

Vilket väder vi har, det här måste vara den sämsta sommaren på 10 år.
En klok man sa till mig 10 svenska sommrar = 7 dåliga, 2, någorlunda & 1 bra...
Så fly landet :) Och det är exkat det jag gör igen om 3 veckor.. 2 veckor fest med mina bästa Mix & Linda <3

Nu är det dags att sätta fart på det här stället

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkommen hem till en typisk svensk sommar ;)



Vad kul, så det blir en repris från förra året :D



Ses vi den 1/8? Hör av dig.



KRAM!!!

2012-07-18 @ 23:37:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0