2012 01 02 "Neu Lash"

I en veckas tid har jag använt Neu lash, den där eyelinern som skall få mig att gå underbart långa och fina fransar..
Så vi kör väl ett test nu..
Det har ju inte hänt något på en vecka, så här kommer en före bild




Idag är det dags för jobb igen.. Kunde ju fått en extra dag kan jag tycka. Men redan nu är det dags att börja fundera på vad jag skall göra nästa jul&nyår.. Om du tar ledigt 5 arbetsdagar så är du ledig 16 dagar i streck, kan bli en himla bra resa <3

Igår blev det en MYSIG kväll med Cicci, började med lite mat. Det serverades kyckling gryta som jag hade lagat och den var god :) sen var det dags att ta sin plats framför TV:n..

Hann med 2 st filmer, då vi även började på en 3:e som vi inte fattade någonting av.. Så den får jag ta en dag då jag har ro i mig..

Love, Wedding, Marriage
En tjejfilm som självklart är värd att se, en massa kärlek och en massa skratt

Hangover part II
Alla säger att ettan var såå mycket bättre, men jag tycker dem ligger rätt så jämnt. Skrattade som ett litet barn och tyckte att den var härlig.. Gjorde min kväll i alla fall!!

Dags att sätta igång, ha en underbar dag!!

EN FRÅGA??
Ska det komma någon snö? Idag är det 6 grader ute

Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

En dag till ledigt hade inte skadat ;)



Det har varit lite mycket sen jag kom hem (jag har aldrig sovit så mycket, haha)

Kan vi inte ses någon kväll nästa vecka?

Har lite att stå i även denna vecka för tydligen kommer jag inte undan som jag hade tänkt... ;)



KRAM!

2012-01-02 @ 08:24:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Nej ledighet ska man uppskatta :)!!!

Klart vi kan ses, jag rider tis & tors som vanligt, annars kan jag..

KRAM!

2012-01-02 @ 09:42:17
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag kollar med L om hon kan måndag eller onsdag nästa vecka, Ok? :D



KRAM!

2012-01-03 @ 08:22:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0