120112

Det känns bra konstigt att skriva år 12, kommer ta ett tag att få in rutinen.

Jobbade till 17 igår, sen begav jag mig mot väsby för att plocka upp Cissi, HALT som f-n var det och var nära på en liten körning i diket, men rallyförare som jag är så parera jag upp det där :) haha.
Nej men det var oerhört halt på vissa ställen igår kväll..

När vi kom fram till Lisa så var maten i princip serverad och tur det, jag var super hungrig. Tacos i stora lass med fullkornsbröd och guuud så gott det var. Jag har aldrig tänkt på att köpa fullkorns tacobröd, men det ska jag börja med. Var så mycket godare och inte lika mäktigt som dem där stora ljusa brödet.

Mätta blev vi alla och tog varsin plats i soffan med en kopp kaffe i handen.
Cissi fick sin present (kuvert) men inte vilket kuvert som helst, hon fick en 50 minuters ansiktsbehandling så nu kan hon lyxa till det lite <3 Varsågod stumpan!

Gårdagens lunchpromenad var ju helt underbart, solen värmde och det kändes som om våren var på väg




Dagens väder är ju inte lika upphetsande, får se om det ändrar sig lite!

Idag har jag på mig (billigt e bra) haha
Byxor - Vila
Vit tröja - HM
Väst - HM
Kofta - Cubus
Klocka - Jetset


Kärlek
M


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack själv för igår, super mysigt!

Jag blev verkligen PAFF över presenten, det hade ni verkligen inte behövt men GLAD blev jag!

Ni vet vad en tant behöver ;)



Hoppas vi ses snart igen!



KRAM

2012-01-12 @ 11:48:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0