Söndag 120205

Hundöarna är ett ställe där Stellas trivs super, så idag blev det en sväng dit så hon fick leka med en massa vinterglada hundar. Dem sprang, lekte, busade och hade helt enkelt en underbar hunddag <3

I går lördag åkte jag och mams in till stan då jag hade en Gstar jacka som jag skulle byta. Köpte en förra året
(2011). Har tvättat den en gång och då sprack tyget + att den blev helt noprig på insidan, så Niklas, snälla Niklas som jobbar på Gstar gav mig en helt ny och skickade tillbaks min jacka till gstar fabriken. Tackar!!

När jag väl var inne i stan så gick jag förbi reddevil och köpte en ny vinter jacka, min var helt slut som jacka så nu får den gamla vara hund/häst/stall jacka. Hur som så köpte jag en Goose trillium (figursydd) den hade kosta 6500, SNORDYRT men det var 30 % rabatt så slutsumman blev ca 4500! Sved men OJ så varm och skön och framförallt SNYGG.

En pippi tröja gled ner i en påse också :)

Har hittat ett par byxor på Gina som jag MÅSTE köpa, riktiga Madde byxor
(Bilder kommer)

Kärlek M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0