Godmorgon måndag

Kallt men blå himmel, så klaga ska jag inte göra. Bara njuta av solen som skiner på oss!
Hur skönt är det inte när det är torrt på vägarna & på trottoaren? Känslan av att gå ut med hunden är så mycket trevligare.

Igår kollade jag på Big Brother utröstningen, har inte sett något program än eller jo när dem gick in, men har inte sett avsnitten i veckan. Hur som är haver så har dem väl skoj där inne men vissa är ju mer dummare än andra. Visst att de ska göra TV men är dem så korkade som dem visar sig att vara eller är allt ett spel?
Tänker inte följa BB slaviskt, kan väl vara OK att kolla ibland och se vad som försigår där inne men har oftast bättre saker för mig ;)

Idag kör vi PIPPI tröja, köpt på Shestore i PKhuset för 299 kr


I helgen köpte jag ACO brun utan sol, ska prova den och se om det blir någon trevlig färg. Jag använder den endast i ansiktet + att jag späder ut den med min egna ansiktskräm. Finns inget värre då man ser en orange rand i ansiktet :)



Kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0