Fuck no is monday

Måndagen är här och är den verkligen så hemsk som de flesta tycker?,
vilken är din ångest dag i veckan?
Min är onsdag!!
Anledningen till det är att jag rider så sent på tisdagar, är inte hemma förrän 23 tidigast, då ska det duschas, varva ner, föna håret m.m.. Så onsdagar är en trött dag för mig.


Vad tyckte ni om Melodifestivalen denna lördag? Min åsikt = den sög
Den enda som det var lite gung i var ju han David (nr.6) som gick direkt till globen.
Nästa lördag är dem i Leksand och då är det dessa bidrag:

1. Youngblood – "Youngblood" 
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"
4. Love Generation – "Just A Little Bit"
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"
6. Andreas Johnson – "Lovelight"
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"

Redan nu lägger jag en röst på Love generation


Å hörde min underbara låt imorse på radion, blir så glad när den dundrar ur högtalarna i bilen


Veckans planer
Måndag - Jobb
Tisdag - Jobb, rida (alla hjärtans dag)
Onsdag - Jobb (elin fyller år)
Torsdag - Jobb, träffa Emma, Rida
Fredag - Jobb
Lördag - Lite kalas hos Elin
Söndag - ??






Kärlek
M

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror att Loreen kommer vinna finalen och jag gråter inte över att det inte bli rnågon Mello för mig dom närmsta 2 lördagarna, trots att vi hade det trevligt i lördags ;)

2012-02-13 @ 09:45:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja jag tror oxå Loreen tar hem allt, men när svenska folket röstar så vette fasingen vad som händer...

Vad ska du göra i 2 lördagar nu då?

2012-02-13 @ 10:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0