Shopping

Igår hann jag, Lina o Clara med en sväng i Kista.
Köpte 3 st solglasögon på bikbok a 29 kr styck.. Bra att ha då glasögon alltid försvinner eller går sönder




Tröjan som jag har på mig är från Cubus, kostar idag 74,50 kr. Så jag köpte en grå och en ljusrosa. Det blev en underbar långklänning som också inhandlades på Cubus 149 KR

De hade 25% rabatt på alla Hawaiian Tropic produkter så det blev en body butter som luktar helt UNDERBART

Då jag shoppar en del från HM så hade jag fått hem rabatt kuponger på 250 kr, så på HM blev det 3 st "vanliga" tröjor, en lite finare..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kan du sätta på dig långklänningen och fota o lägga in?! HALLO :)

2011-06-27 @ 13:53:04
Postat av: Cissi

Snyggo ;)

2011-06-27 @ 14:59:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0