Onsdag 1/6

Tiden bara flyger fram...

Efter 5 månaders jobb lämnar jag EMAB för den här gången, nu väntas 5 dagars ledighet sen blir det TSW för min del hela sommaren.
Ska klämma in lite semester v.25, v.28 o 29 om det nu är fint väder. Sen tror jag nog att det blir en sista minuten v. 33 eller nåt :-)

Jag har inte ridit på 2 veckor o det känns förjävligt, har inte haft tid och har inte haft något sug på den senaste tiden.. Måste ta mig ett snack med min tränare och se vad planerna är för nästa termin. Tycker inte riktigt att det funkar som det ska göra! Så ge mig en ny häst eller så kanske jag kollar mig runt efter en ny skola!

I måndags bjöd jobbet på bowling o middag, super skoj! Mitt lag vann och det var min o Magnus R förtjänst kan jag meddela, visste inte att jag hade sådana skills i bowling.



Sen blev det myspromenad med Maximus o Snutt på kvällen/natten!!



Igår tisdag så jobbade jag, sen åkte jag till väsby veterinären för att möta upp Lina o Corey. Det var dags för Recce att somna in. Han skulle bli 15 år om 2 månader så han var gammal o skruttig. men han har aldrig varit sjuk och han har haft det perfekta hundlivet, fina killen RIP



Idag m¨ste jag hem o tvätta bilen, den ser förtaskig ut. Stella hårar som ett SVIN hehe, så det märks liksom.

Dags att sparka igång den här dagen..

<3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0