My needs..

Man vill bara ha och ha :-)
Här är 2 saker som jag skulle behöva till hästvärlden.

En ny tävlingskavaj, jag är kär i den röda Animo kavajen, priset svider 3999 kr, så ska försöka att hitta den på ebay!!



Behöver en tävlingssjkorta då jag ens inte äger en, funderar på denna från Kingsland. Tror den kostar runt 500 lappen



Men om jag köper den röda kavajen, så måste jag beställa ett nytt brunt equiline schabrak som matchar..

Igår hoppade jag Guernica igen, det var halt som attans så tyckte det var lite obehagligt då jag gick omkull för ett tag sen. Usch o fy, hästar ska stå på 4 ben!

Idag ska jag träffa Sofie och bara mysa, hoppas på någorlunda bra väder till kvällen, för då åker vi nog till väsby och kör agility med vovvarna, då måste du ta med dig proffs kameran Sofie <3 <3

På söndag ska jag fotograferas och för tillfället så ser vädret lovande ut, så håll alla era tummar



På fredag ska jag o Lina på SPA behandling, kommer att bli så underbart trevligt. Hennes mor studerar till SPA terapeut (tror jag), hur som helst så kör hon på Axelssons och dit ska vi på fredag och bli omhändertagna. Inte helt fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0