Morning

Gooomooorgon tisdag.
Sover dåligt om nätterna nu igen, hade en period då jag sov dåligt varje natt i 1 månads tid ochjag var helt slut, hoppas det inte kommer tillbaka..
Vaknar säkert 10 ggr varje natt och bara vrider på mig, inte roligt.

Sov lite länge idag så måste lägga på ett kol så att jag hinner.
Idag får Stella följa med till jobbet då vi ska gå powerwalk på lunchen, verkar skita jobbigt men så är det tydligen!
Sofia o Linda gick 45 min igår, solen lös och dem var påklädda..

Vintern är inte över än, när ska den försvinna? Visst att det är lite mysigt men nu har den varit här lite vääääl länge enligt mig. Det enda som är mysigt med höst och vinter är att jag får tända ljus ljus i massor. Visst kan jag göra det på sommaren med men det är inte samma känsla..

Dags att dra på sig sminket och sen gå promenad med Stella <3

 

Ridning ikväll

Solning imorgon

Ridning torsdag

Middag hos Elin på fre

Utgång lör?

Ett årskalas för Oliwer på sön

 

<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det gäller att klä på sig nu ;)

F-n jag som trodde våren var på väg...

2011-02-15 @ 12:37:05
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad har vi sagt om solning ?!! Åker vi tillsammans på söndag eller?

2011-02-15 @ 22:11:10
Postat av: Madde (jag)

Hihi måste få liiiite färg :-), ja det tycker jag att vi gör

2011-02-15 @ 23:10:14
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0