Måndag 8 aug =

Farmors födelsedag..
Idag fyller hon 83 år och är lika pigg och vacker som för 10 år sen <3


Den här veckan måste jag fundera ut vad jag ska ha med mig till Turkiet, vad som skall köpas m.m. Får sitta o göra en to do lista känns det som.
Gick igenom mina bikinisar igår haha det var en del kan jag lova, kanske får rensa ut den lite.

Igår kom Mickan förbi o färga + klippte mitt hår


Tack!

Veckans Planer
Måndag - Jobb 8-16, träffa Björne o hundarna
Tisdag - Jobb 8-16, kolla vad som måste tvättas
Onsdag - Jobb 8-14, tandläkaren kl 14 (har tappat en bit av min lagning)
Torsdag - Jobb 8-16 (11,15-arbetsintervju)
Fredag - Sista arbetsdagen på Toyota
Lördag - Kräftskiva hos Cicci´s mamma (PACKA)
Söndag - 06,00 går planet, bye bye Sweden Hello Turkey

Ha en underbar dag
Kärlek


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var en vacker farmor må jag säga ;)



Arbetsinterjuv? Maila eller ring mig omgående hihi och LYCKA TILL!!!



KRAM

2011-08-08 @ 12:37:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Visst är hon fin farmor <3 <3



Jag ringer dig efter jobb & stall ikväll..

Kramis

2011-08-08 @ 14:11:23
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0