Godmorgon Onsdag 10/8


Stella vinkar till kameran :)

Idag ska jag tilltandläkaren, usch o fy inte roligt för fem öre. Lite av obehags känsla på dessa läkare!!

Insida lår = träningsvärk = Check. AJ haha det gör ont :) men skönt att börja komma igång lite med ridningen igen. Rozi har varit en stjärna 2 dagar i rad.

Oj sitter och tänker på jobbet som jag var på igår, ska jag? Ska jag inte? Jag tror jag SKA.
Ska i och för sig på en intervjuv imorgon, kan ju inte hoppa över den bara för att jag har fått ett jobb erbjudande. Så ska ta mig dit och kolla vad dem har att erbjuda.

Frukosttime

Jaaa hon tigger jag vet, men det är OK tills jag säger till <3



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vink vink Stella ;)



Helt rätt, gå dit imorgon och kolla iallafall, det har du inget att förlora på :)



Lycka till hos käftis idag...



Kram!

2011-08-10 @ 09:49:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0