Exxen <3 Stella

Ni är finaste Exxen här hos mig och skall stanna i en vecka. Hans husse o matte ska till Turkiet och ha det lika skönt som jag hade det i värmen. Så nu är jag hundägare till 2 rottweiler, haha det är rätt så roligt att vara ute med båda 2 för det drar mycket blickar. Mest positiva tycker jag. Många som säger ohh vilka fina rottweilers du har, en helt underbar ras.. Medans några förmodligen tror att dem skall döda de. Men mina e så snälla så <3 <3

Idag ska jag rida wihuuuuu, var år och dar sen känns det som. Ska bli sååå roligt vill jag säga. Har fått en ny tävlingshäst faktiskt, herren heter Oliver och är ett fullblods fux. Eller inte 100 fullblod, men nästan :-)

Ska bli roligt att se vad han går för, har ridit honom 2-3 ggr förut och då hoppade vi 1 meters bana. Han står emot lite men hoppar i princip allt så det kan nog bli bra det här tror jag.

 

Nu ska jag mysa med mina fina hundar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0