7 days

Sen är det playan för min del

Har blivit en skön o lugn helg för min del som alla andra mina helger :-) Jag vet skriver inget om galna fester m.m men har lagt ner det där.

Men i fredags gick jag ut i en timme kanske hehe, Mickan o fyllde år så gick dit för att säga grattis.
Fredagens outfit
Kjol - Madonnas kollektion från HM
Tröja - Ginatricot
Jacka - MQ



Lördagen började med en promenad med min Stella o min Lina <3 Vi gick ett skogsvarv på Järva och vi var hela ensamna, så skönt när det är så tyst. Hade i och för sig en fågel över oss som inte kunde hålla snattran.

Middagen åt jag Lina o Mams på San Marco i Häggvik, jag åt Frutti di mare. Gott o trevligt sällskap, det tycker jag om <3
Sen begav vi oss mot stan för att kolla in alla raggar bilar. Det var super roligt att se och är rätt så facinerad över att dem gör det här i Stockholm, vilken grej. Älskar Huvudstaden!

Idag var det dags för klipp&färg av håret, så nu när det är klart är jag redo för att dra och ligga på stranden i 2 veckor. Och få det lite solblekt haha inte OK.

Ha en underbar söndagskväll, själv ska jag sätta på en film som jag hyrde på närbutiken

 



FICK REDA PÅ EN HELT UNDERBAR NYHET IDAG, ÅÅÅ BLEV SÅ GLAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0