12 timmars pass

Har sovit 12 timmar inatt (21-9) och min älskade snutti har sovit bredvid mig hela tiden.. Gud vad det har varit skönt att få sova i sin egen säng utan ljud bara min snarkandes hund bredvid mig <3 <3

Vaknade vid 9 imorse och kände mig utvilad men var ändå så seg i kroppen så mös med Stella till 9.30 sen var det bara att kliva upp, äta lite frukost och ta en lång skön promenad.

Begav mig sen mot det nya jobbet för att få lite kontraktspapper, den här veckan blir en mjukstart då jag ska vara hundvakt åt finaste Exxen. Så verkligheten sätter igång nästa vecka. Ska bli skönt att komma igång och jobba lite.

Imorgon ska jag riiiiiida, åå vad jag har saknat mina hästar haha..

Gick förbi Leonie idag och pussade på min prins, ååå vad jag har saknat Liam..



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ser ju ut att passa...kul!

2011-08-29 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0