Solig helg

Hej alla

Underbar helg med en massa SOL <3

I fredags blev det middag med mamsi o hennes grannar. Super god mat och trevligt sällskap.. På kvällskvisten blev det kortspel på hög nivå, det spelades chicago och roligt var det.

Lördagen började med en massa mys i sängen med min älsklings hund, frukost på det och en rejäl städning av bilen. Pärlan är ren och luktar gott. Kom en kille och kollade på pärlan i lördags och han verkade väldigt intresserad och det är ju super bra men ändå lite ångest för min del. Det är ju min race car <3

På kvällen blev det årets första grillning för min del med hela familjen, fyyy f-n vad gott det är med grill mat. Lite BUZZ o bil spel på det så blev vi alla trötta.

Söndagsmorgon blev det en härlig morgon promenad.



Åkte förbi Bauhaus en sväng och kollade på lampor, hittade några stycken men det är så dyrt. Får leta vidare på andra butiker annars är det väl bara att slänga ut 1500 kr på en taklampa.

Tittade på rotting möbler också och hittade ett litet gulligt set

3995 kr, ska fundera lite på det men förmodligen slår jag till

 

Ha en underbar kväll

 

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst har det varit en UNDERBAR helg med massa SOL, det gillar vi!

Har du hunnit städat så vi får komma på onsdag? ;)



KRAM

2011-04-18 @ 10:44:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0