Onsdag

3:e dagen i min nutrilett kur..
Den här veckan kör jag

Frukost: 2 lingonlimpa med kalkon på (torrt o gott)
Lunch: Nutrilett
Mellan Mål: Keso med blåbär&nötter
Middag: Sallad

Nästa vecka blir det INGA KOLHYDRATER!!
Nej jag tycker inte att jag e tjock, men på senaste tid har jag gått o småätit på allt möjligt och det är inga bra grejer. Så nu ska jag bara komma tillbaka till mitt lilla nyttiga liv eller försöka i alla fall.

Men kan meddela att jag är hungrig NUU, så får nog bli en knäckemacka tror jag.

Snart börjar the best of the best GREYS anatomy.

Imorgon blir det teori + ridning, så det är 2 timmars lektion i stallet.

På fredag kommer Cicci o Johanna hem <3 dem har varit ute på en låååångresa..

 

På lördag blir det middag med la familia

<3 <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0