Hann inte...

Sätta in bilder på blommorna idag. Mor min har lagt beslag på min telefonsladd till datan så jag kan föra över bilder. Hon påstår att jag har tagit hennes hmm men det har jag inte, jag lovar!!!!
Men får åka förbi henne imorn och fixa det.

Vad har ni gjort idag?
Själv så vaknade jag vid 9 tiden. Hade planerat långpromenad med Lina och hennes Hecto.
Så jag mötte upp de vid 10 tiden och så gick vi en sväng mot järva. Vi var väl ute och vandrade i 90 min + leta svamp hehe.

Vid 12 tiden så blev det lunch date med Cicci i Stinsen. Vi hamnade på den grekiska restaurangen där och svullade i oss. Nötkött och pommes, herregud.. Känns som om det blir en lång promenad imorgon med.
Efter lunchen var det dags för Cicci att åka till stallet. Jag hängde på då hon skulle hoppa en av ridskolans hästar, alltid kul att kolla då..

När hoppningen var klar så åkte jag till mor min, jag lämnade Stella där innan lunch daten. Så åkte för att hämta upp snuttan men jag fastnade där i soffan på en liten powernap. Hade galen huvudvärk som verkligen inte ville ge sig. Efter en stund så gick vi ett varv i skogen för att sen åka och kolla på vita ridbyxor. Jag hittade ett par som jag vet att jag vill ha men det är självklart de dyraste. Varför ska det vara så för? hmmm alltid lika jobbigt.

Middagen bestod av en yakiniku medans mamma körde den "nyttigare" varianten och tog 8 bitars sushi..

När maten hade lagt oss så gick vi en sväng på bögsgård (järva) med snuttan. Vi gick vid 19 tiden så vi skulle hinna tillbaks till IDOL, i <3 idol. Hahha klockrent program...
Grym kille.
Olle

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1764373

Det är ju nästan alla uttagningar som är bäst även om det är super kul att se fredags finalerna sen.

Nej nu ska jag kolla lite TV.
Tylösands kungar eller vad det nu hette hahah...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0