Städdag..

Har städat och tvättat hela morgonen och nu börjar det ordna upp sig. Tog en liten lunch paus nu o inväntar den sista tvätten som nu torkar.. Jag har tvättat kanske 10 lakan haha och hängde det i torkskåpet och snurrade på dem på 90 min och när jag sen ska ta ut allt så är det fortfarande dyngsurt, SKOJ.. Ja den är sönder och det står inget om det så det var lite irri. Så nu fick jag torktumla allt istället..

Sitter o kollar på talkshowen Oprah för tillfället och de pratar om Tom Cruise o Cameron Diaz nya film. Den verkar helt OK faktiskt. Kanske man får ta och maka iväg sig på en bio någon dag framöver. Jag är egentligen ingen biomänniska då jag tycker det är för mycket prat och prassel m.m. Men kanske får ta mig dit ändå hmm..

Dags att fortsätta min städdag

<3 <3 <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bio som är så så trevligt men visst kan jag hålla med dig om att det är liiiiiite mysigare hemma i tv-soffan ;)

2010-10-12 @ 13:46:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0