Söndagsmys

Vaknade upp imorse och var helt slut. Sovit i 5 timmar och känner att detta är inte ok men bara att stiga upp för att inte missa hela dagen.
Om en timme ska jag möta upp Helena o Cici för ett Zumba pass i sollentuna simhall, hur kommer detta gå haha. Antingen går det kalas eller så kommer vi bara stå och skratta åt varann.

Har varit och fikat och shoppat lite med mor. Handlade lite faktiskt, älskar söndags shopping.
Blev ett par bruna stövlar, en leopard tröja från Ginatricot. Hamnade på hemtex och insgå att jag behöver gardiner, så köpte ett par lila super fina + 2 st löpare och lite ljus. Kommer bli så fint hemma, längtar redan till att få sätta upp allt.
Bilder kommer sen när jag har ork eller när jag rättare sagt har packat upp allt.

Igår blev det middag på Olearys av trevligt sällskap. Jag, Catalina, Clara och bror min. Senare kom brorsans tjej, hon hade jobbat sent.

Efter en trevlig middag med en massa prat och en massa dryck bestämde sig jag o Lina för att ta en sväng till stan haha GALET skoj var det.

Träffade på hur mycket folk som helst, men idag är jag totalt sönder. Var länge sen jag drack så mycket och sov så lite. Kom hem 05,30 (hur nu det är OK?)
Hahah men ibland så måste jag bara köra ALL IN som vi säger.

Nej ut med Stella o sen ombyte för en Zumba

 

Ha en underbar söndagskväll

<3 <3 <3 <3¨

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0