Måndag 101011

Idag kom min hjälm JIPPI.. Beställde den förra veckan från England o nu är den här

Kom på att jag tog en bild när jag satt hos Mickan o färga håret, ni som inte har sett resultaten än så kommer det här.

Det enda jag kan säga är att om ni ska klippa er, färga håret m.m så gå till Mikaela Bergström på Björn Axen på Norrlandsgatan, hon är GRYM <3

 

Imorse så blev det en mysig promenad med Stella i solen, även om det var galet kallt så lös solen och det är alltid ett stort plus i mina ögon. Efter promenaden så blev det mys i soffan innan jag skulle iväg o möta upp Vanessa för en lunch <3 vi åt i Stinsen och sen åkte vi till mor min så alla hundar fick leka på tomten. Efter det var det dags att bege sig mot stan för att hämta brors nya motorcykel. Den var super fin... Jag tog bilen hem såklart o bror tog hojen och fyyy vad kallt det såg ut.



Nu ska jag kolla lite på topmodel, ha en underbar kväll

<3 <3 <3 <3

KRAM

Fler bilder på mig o sötnosen Gordon




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha tack vad gullig du är! Jag ser ju inte speciellt glad ut när jag fönar..hahahaha ;)

2010-10-14 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0