Vilken middag

Så här ser det ut när man bor ensam haha. Nej men idag orkade jag verkligen inte laga mat, så blev lite snabb grejer bara. Men lika bra det, jag har varit ute på en timmes powerwalk med bror och då känns det fel att svulla i sig en massa mat..



Mätt blev jag hursomhelst.

Har ni gjort något trevligt denna alla helgon helgen?

Själv så var jag hemma i fredags. I lördags blev det fika med mor min i Hagaparken, sen åkte vi till pappas grav för att tända ett ljus, det är så vackert och fridfullt. Senare blev det middag med Vanessa på Thai House och sen lite utgång.  

Idag har Stella varit hos sin pojkvän hela dagen. Maria tusen tack för all hjälp <3



Dem har det så bra :-)

Snart kommer Vanessa på lite mys tror jag, hoppas!!

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Såg ju gott ut ju...:-)

Fina dom är vovvarna..

2010-11-08 @ 19:18:26
Postat av: Cissi

Det var typiskt att jag inte var hemma igår så du fick riktig mat i magen ;P

En annan gång?!

2010-11-11 @ 08:52:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0