Söndag..

Har ni haft en bra helg?
Min har varit underbar....

I fredags så åkte jag o Nessie in till stan för att möta upp Mix o kicki på Gabis restaurang, de har den bästa maten, helt galet gott. Jag åt sushi för hela slanten, den heter Ebi fri eller något. LOVELY..

Efter maten så blev det en sväng till papa (Italiano bakfickan).. Där satt vi i baren och bara mös, jag o kicki pratade om en massa saker vi har varit med om när vi var yngre. Hur kul om helst.

Efter det så blev det en kort kort sväng till Collage där vi mötte upp Mix brorsa + några kompisar från Halmstad..
Jag körde så det blev en kort kväll för mig, var väl hemma vid 2 tiden.

Jag handlade ju lite grejer på HM i torsdags, jag har ju redan lagt ut bilden på ena tröjan, här kommer den andra.. Stickat är mysigt!!
om jag inte minns helt fel så kostade den 149 kr..


Jag hamnade på HM igår oxå tyvärr haha, så det blev en liten partyväska o ännu en sådan tröja som jag köpte i torsdags.
Dessa tröjor kostar 199 kr och är verkligen super söta på..



I går så blev det en middag på Olearys med Cicci och Mitra, tack för en mysig stund tjejer <3
På dagen så blev det mys med Stellas pojkvän Exen och hans matte Maria. vi tog en lång skogspromenad och sen blev det en liten fika. Vi blev rätt så kalla så en kopp chaite satt helt rätt...

Just nu sitter jag hemma och har precis bäddat rent i sängen med nya lakan



Hela sovrummet luktar svart orkidé då jag tände ett ljus från partylite, helt underbara dofter..

Ser ni det lilla ljuset bredvid lampan? Doftar underbart :-)

Snart så kommer Vanessa och då blir det promenad i det underbara grå vädret haha eller inte. Fyy vad jag avskyr detta väder. Kan det inte vara -2 och snö istället? Stella blir sååå smutsig av detta väder.

Ikväll blir det nog sushi middag hos Gabi igen :-)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en toppen helg :)

Hoppas du får en lika bra vecka!

Kram Cissi

2010-11-23 @ 07:23:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0