Gooooodmorning 1 november

Så skönt att inte behöva få vakna till en väckarklocka, jag känner mig så mer utvilad då.

Redan 1 november, det är sjukt att tiden går så fort. Om 1 månad o 4 dagar fyller jag 25 år och det är inte heller riktigt OK haha. Då blir jag ju gammal enligt mig. När man är under 25 så är man fortfarande liten, nu blir jag en old lady.. FYYY!!

Planer för veckan

Måndag 1 november - Jobbintervju kl 13, jobbintervju kl 17, Möta upp Ibo o Danny någon gång på kvällen.
Tisdag 2 november - Städdag + tvättdag, detta är ett måste. Åka o kolla på Lulu när hon rider tror jag allt.
Onsdag 3 november - Exxen o Stella dagen <3
Torsdag 4 november - Jobbintervju kl 11, ridning kl 19 på mr Goodman
Fredag 5 november - Hoppkurs på min älskling

 

I fredags hade jag en lugn dag hemma hos mor. Lördagen blev lite mer crazy, blev middag hos bror sen spelade vi PS3 haha (muppar) sen blev det en utgång för min del. Mötte upp Aki, Maria, Mickis o Nessie i stan, det blev Fridays, Papa, Collage och sen fick det vara nog <3 <3

 

Söndagen började med att jag åkte till stallet för att hämta alla grejor från tävlingen, det var nytvättat och ville ta hem allt så det inte försvann. Sen blev det bio för mig o bror, vi såg Social Network.



Någon som har sett den? Vad tyckte ni?
Jag tyckte den var helt ok, lite svårt att hänga med ibland då de pratade en väldigt mycket dataspråk.

Men vilken rikjäkel skaparen av Facebook är, ibland så tycker jag att det är min sak att komma på en sådan bra ide haha. Vad ska slå Facebook i internet sajt? hmm

Här har vi Mark Zuckerberg som är skaparen av Facebook, FB är skapad den 4 februari 2004. Facebook är värt upp till 25 miljarder dollar idag. Han äger idag 24% av företaget.



Nu är det dags för mig att gå ut med Snutti. Ha en underbar dag!!

<3 <3 <3 <3

KÄRLEK

Kram


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Va ligger den "pojken" bakom FB, han ser ju skita ung ut ju.

2010-11-01 @ 12:56:28
Postat av: Eva Beauchamp

jag igen, men rider inte du också på tisdagar...?

2010-11-01 @ 12:57:30
Postat av: Madeleine (jag själv)

Han är född 84 så jo han är ung :-)

Jo men ska lämna ett återbud eftersom vi hade fredagshoppning förra veckan..

2010-11-01 @ 14:40:39
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Han är född 84 så jo han är ung :-)

Jo men ska lämna ett återbud eftersom vi hade fredagshoppning förra veckan..

2010-11-01 @ 14:40:46
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0