Piss väder

Att vakna till regn är rätt så mysigt, men att gå promenad med Stella i regnet är mindre mysigt. I alla fall inte när jag har ljusa byxor på mig och Stella tar sats och hoppar i en vattenpöl haha, mitt lilla busfrö.

Igår hade vi hoppning på lektionen, det gick sådär. Vi hade framridning och framhoppning inomhus och då gick det galant, sen så skulle vi gå ut för att hoppa bana och första repan gick bra. ANDRA däremot gick inte bra. Jag kom in fel på ett hinder så Valle hoppade in i det istället för att hoppa över så när jag gav eftergiften så var vi i hindret och jag får mitt spö rakt i bröstet/revbenet så jag nästan tappade andan. Så det var inte så skoj. Sååå nu blir det vila från ridningen tills på tisdag så hoppas jag att det blir bättre för jag är super ÖM.. :-(


Kommentarer
Postat av: Cissi

Riktigt pissväder :(

Hoppas det blir bättre till imorgon och på söndag!



Trevlig helg!

Kram

2010-06-11 @ 11:19:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0