Borta..

Som ni har märkt har jag varit borta ett tag från denna sida. Jag har varken haft tid eller lust att uppdatera, tråkigt men sant.

Men förhoppningsvis börjar lusten komma tillbaks.

Jag har bytt jobb nu i allafall, för tillfället sitter jag på Toyota Sweden AB och kommer att hålla till här hela sommaren tills jag åker till turklandet.
Jag trivs bra här men får inte göra mig allt för "hemmasatt" då jag vet att jag bara är vikarie.

Jag sklulle vilja göra om hela bloggen,,, kan någon hjälpa mig tack? Vill ha andra färger och andra bilder. Sofie? Kan du? hehe...

Igår var jag och förlänge mitt abonnemang + att jag fick en mob på köpet. En W995i tror jag att de heter, får den idag eller imorgon tror jag. Alltid skoj med nytt.

Ska hem och fota kläderna jag handlade i helgen ska ni få se.. ME LIKE!

kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkommen tillbaka :D

2010-06-10 @ 14:44:23
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0