20100615

Nu är det som så att jag har tippat 100 kr på alla VM matcher i fotboll. De håller en liten tävling här på jobbet... Hur som helst så ligger jag näst sist och det känns ju super hahah. Hoppas det blir förbättring snart :-)

Idag på ridningen är det hoppning. Jag slog mig ju lite sist så jag får se om det går att rida, har inte ridit sen dess.
Skulle jag kunna få min mob nu tack???

Nu är det bara ons-tors-fre kvar och sen har jag semester i 2 veckor, vad ska jag då hitt på? Är ingen semester jag har önskat direkt så det blir som det blir ibland. Måste anmäla mig till min A-kassa i alla fall så jag får in lite perngar så att jag kan betala mina räkningar. Förhoppningsvis så är det bra väder dessa 2 veckor så att jag kan sola och bli brun....
Skulle vara trevligt med en sista minuten men nääää, jag är nog hemma med min lilla bebis.

Dagens fråga?
Tar du ansvar för om din katt hoppar på min hund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0