Torsdag den 11 februari 2010

Idag är jag lite trött så det kommer att bli en seg torsdag.

Igår på after worken var det super trevligt. Vi hade bokat bord på Tabouli (har ni varit där?) till kl:19.00. Jag älskar orientalisk mat så jag driver i mig allt som kommer på bordet. Som tur var så hade vi beställt buffé. I buffén så ingår det 16 rätter, 8 kalla & 8 varma tror jag att det var. Hur gott som helst var det, lite väl dyrt dock.
Sen så bar det av mot cafet där det var finest.se fest. Som vanligt så var det kaos när det är arrangerade fester. Hur mycket folk som helst och alla var galet uppfixade, så att jag kände mig som en luffare var bara förnamnet haha.
Så var där i 1 timme max sen så vart det taxi hem.


Igår så hände det en hemsk sak med Elins häst (Pan´s Kanel). Hon hade haft kolik natten mellan tis-ons så hon fick avlivas igår då hennes liv inte kunde räddas. Så kommer att kännas tomt idag när jag åker till stallet när hennes box är tom. Stackarn!

Imorgon har jag tagit flyttledigt. Det är den här helgen det smäller. Allt ska in i lägenheten. Det finns en sak som vi inte har gjort än och det är att sätta upp handtagen på köksluckorna haha! Verkar vara så svårt att få allt så rakt och fint. Eftersom det finns ju inga för-borrade hål direkt så det kan bli en match. Undra vem som vill ta sig an den? Känner du någon?
Ska ringa till Ikea och fråga om de har en mall som gör det lite lättare att borra dit handtagen. Men det är en telefonkö som heter duga, 17 min väntetid. De hade en mall så nu blir det förhoppningsvis mycket lättare att sätta upp handtagen. Jag har dock inte kommit fram till hur jag ska ha dem. Vad tycker ni? Hur ska de sitta? (se bild)



 

Kram

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

En sak jag tänker på är att alla handtag ska sitta åt samma hål på skåp/luckor (om det går) annars ser det så rörigt ut.

Mätt från kant, så hamnar dom nog rakt :)

Lycka till och trevlig helg!



Kram

2010-02-12 @ 13:00:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

(Liggande tycker jag är snyggast)

2010-02-12 @ 13:01:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0