Ponnyrace

Hahah var helt galet igår på ridningen. Min & Mitras häst är halta så vi tog en ponny var och hoppade bana på. Var hur roligt som helst. Först fick vi hitta på en egen bana på 6-8 språng, sen var det en omhoppning på 5 språng. Vem vann? JAG så klart! Jag red på 15 sekunder på 5 språng, Jessica red på 17 sekunder på samma bana. Älskar att rida ponny, haha det är så snabba i svängarna!


Nu finns det ingen bild på Mitras ponny, men här är min och Jessicas




Idag slutar jag kl:13. Då åker jag och plockat Mitra, sen bär det av mot min mor för att hämta upp ytterligare lite grejer som jag ska ta till lgh. Ska ta lite bilder idag hade jag tänkte mig, men inga helhetsbilder än. Blir mer detalj bilder. För ni kan ju inte få se helheten än tycker jag.

 


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0