Måndag den 15 februari 2010

Mycket slit i helgen har det blivit. Kan inte skriva så mycket annat än att jag har varit i lgh HELA helgen.

På kvällarna har det varit lugnt och skönt. Förutom i lördags då jag var hos Elin på party. Hon hade fyllt år så det blev middag och dildo party. Haha riktigt roligt var det.

Idag skulle Elin ha kommit tillbaks efter sin mamma ledighet men stackaren är sjuk, hoppas hon blir bättre snart. Krya på dig.

Den här veckan ska Calle sättas igång och det känns skit bra. Hoppas på att han blir frisk snarast. Det är 6 st tävlingshästar som är halta för tillfället och vi har hoppning på torsdag. Ska bli kul och se vilka alla ska rida. Mitra kommer att skritta han idag, sen tar förmodligen jag över resten av veckan. Hon har sin egen häst som också är halt.

Nu sitter i alla fall kökshandtagen uppe och det blev nertill som jag satte de. Blev skita bra.

Så snart så bor jag där, jippi yey. Min plan är att börja bo där i helgen, får se om jag hinner klart med allt. Jag är en sådan människa som vill ha ALLT KLART innan jag flyttar in. Och då menar jag ALLT.

Jag behöver köpa en vit byrå som är 90 cm bred, vart hittar jag en sådan? Har kollat på IKEA och MIO och hittar ingenting. PLS hjälp mig!


Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0