Kallt!!

Det var inte nådigt kallt när jag vaknade imorse, stod 5 grader på termometern. Det är inte OK!! Så jag satte på mig en satans massa kläder & började vandra mot jobbet efter att mamma hade kört mig en bit haha! Men när solen väl kika fram så vart det varmt & gosigt.

Igår var jag sjukt taggad inför hundkursen med Stella, jag hade tagit en halv semesterdag för att ”läraren/instruktören” bara kunde dagtid. Kursen skulle börja 14,00, hon ringer 13,30 och avbokar. Hur snällt är det? Jag blir både ledsen & förbannad! Men vad ska jag göra. Bara att boka en ny eller ta pengarna tillbaks.

Så istället så städade jag lgh. Alltid skönt när det är nystädat!! Helen kom förbi en sväng och drog med mig till Kista för att kolla på ett par skor som hon vill ha!

Skorna e jätte fina och sitter som gjutet på hennes fot men hon vet dock inte om det är värt pengarna eftersom hon har liknande stövlar hemma!!
Själv så hittade jag en MASSA fina pumps men köpte inte ett enda par, väldigt stolt över mig själv. Men kan hända att jag åker dit snart och köper ett par, det var REA så de var nedsatta till 200 kr. Och det är helt OK för att par skor/pumps!!! Det är färgerna på bilden som var nedsatta! Jag tror att de orangea kommer att hamna i min garderob!

 

Nu ska jag fixa min frukost, kommer att lägga in ett inlägg lite senare om tjejkvällen igår. Var SUPER trevligt...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha var du också i Kista igår ;) Hur gick det med bilen??? Kram och trevlig helg!

2009-09-11 @ 10:57:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0