Tack för igår..

(Igår vandrade jag 12944 steg)


Igår ringde min vackra Lina (Catalina) till mig och ville äta middag, jag är inte den som tackar nej till middag så självklart mötte jag upp henne vid Paddy´s vid 18 tiden. Paddy´s är en kvarterskrog i Sollentuna som jag inte hänger allt för ofta på men en middag eller två är alltid trevligt att ta någonstans i närheten av hemmet. Igår blev det 4 små tapas med olika tillbehör. Var helt OK men en redig man skulle då inte ha blivit mätt på den maten. När maten var uppäten så satt vi bara och prata en massa tjejsnack som vi alltid gör. Efter ett tag så dök Linas bror upp med vän. Han har precis fyllt 18 så han är ute & snurrar en del verkar det som, känner igen mig i det.


När klockan blev 20,30 så bar jag mig hemåt för att INTE missa Grey´s anatomy, det är nog ta mig fan det bästa programmet som jag någonsin har sett. Ni som följer det vet ju vad som har hänt med George, kommer bli kul att se vad som händer. Jag hoppas på att DR Burke kommer tillbaka nu när George "dog"..


T.R. Knight talar ut om avhoppet.

 

Det var kommunikationssvårigheter med Grey's Anatomys skapare Shonda Rhimes som fick T.R. Knight att fly succéserien. Det berättar skådespelaren i senaste numret av Entertainment Weekly, i den första intervjun sedan avhoppet.

- Det kommer en tid då man så tydligt inser att det är dags att gå vidare. Ingen annan karaktär har någonsin blivit lika osynlig som min, säger han.

Fick inga svar

Problemen började med omotiverade ändringar i George O'Malleys karaktär (som att vara otrogen mot Callie med bästa vännen Izzie i säsong 4), och följdes av allt mindre tv-tid under säsong 5. Från Shonda Rhimes och producenterna fick han heller inga svar.

- Mina fem år i serien har bevisat att jag inte kunde lita på något de sa om Georges framtid.

Efter vårens dramatiska finalavsnitt lämnar T.R. Knight därmed Grey's Anatomy och ett kontrakt på 14 miljoner dollar. Istället ska han spela teater i Los Angeles i höst.

- Jag förstår vad folk tänker... "Han är bara en bortskämd skådis, han inser inte hur bra han har det." Men jag behöver bli tillfredställd i mitt arbete, och det är viktigare än pengarna.

 

 



Jag hann se den sista delen av IDOL och de är så duktiga. Vilka talanger, tänk om du/jag/vi hade den gåvan att kunna sjunga, jag skulle sjunga hela tiden haha. Men för tillfället ska jag nog inte öppna munnen när det gäller sång. Hmm ni har förmodligen hört bättre.Igår gick Erik (grym han är) och Rabih vidare till fredags finalerna.






Efter Greys & Idol så gick jag ut med Stella, när jag kom hem så satte jag på 5:an och det var fråga Olle dokumentären, kollade ni på det? Helt satans knasigt. Fy vad jag skratta, fattar inte att folk ställer upp på det där i TV.

 

Guuud vad jag tänker på min Hanna dagarna i ända, när ska du föda kvinna? Det är planerat till den 3 okt, men tror att hon kommer att gå över tiden även om jag vet att DU INTE VILL DET, så blir det säkert så stumpan. Allt kommer gå så bra så..

 

KRAM!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0