Lön imorgon

lltid lika kul att få lön, även om den inte har blivit större så är det alltid skönt med ett klirr i kassan. Ska inte handla något spec, nu är det spar tider så jag kan köpa grejer till min nya lgh sen.


Igår var jag på hundkurs med Stella och hon skötte sig bra tycker jag. Linn (instruktören) hade med sig en Rottis tik & en Amstaff Hane, båda var super fina. Det roliga var när hon skulle få igång sin Rottis tik för att hetsa Stella lite var att hon stod på långt avstånd och sa till henne hund Samisa SKALL, haha då började båda hundarna för Stella har också skall som kommando. Visste ju inte hon men roligt var det..


Vi tränade mycket på möten med andra hundar och fick en hel del bra tips som jag gärna delar med mig av om någon vill veta. Min mor och Sofie var också på plats för att kolla läget. Eftersom Sofie har en egen hund så fick hon nog en hel del tips hon med. Hann tyvärr inte ta några bilder, men ska förmodligen dit på en hundpromenad eller mer kurs, då ska jag försöka ta lite pics..


Ännu en jobb dag idag

 

Kärlek till er

KRAM




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en bra dag på jobbet ;) Kram!

2009-10-22 @ 11:26:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0