Höstlov?

Tänk när jag hade lov, gud så skönt det var. Skoltiden var ändå helt ok när jag tänker efter. Nu var det ju så att jag inte gick hela gymnasietiden men om jag räknar in högstadiet. Gud så mycket lov vi hade, och nu har vi inte ett skit. Hur många veckor har de som går i skolan lov?


Sommar – 10 veckor (om inte mer)
Höstlov – 1 vecka
Påsklov – 1 vecka
Jullov – 1-2 veckor
Sen är det förmodligen mer lov än så.


Själv har jag 6 veckor semester (klagar dock inte, för de flesta har 5). Så gå i skolan så länge ni kan även om det inte är allt för skoj!


Inatt somnade jag vid 22 tiden (egentligen 23 tiden). Haha jag kommer att tänka så i minst en vecka tror jag nu när jag har ställt om klockan…
Sov som en stock fram till kl:04,30 då jag vaknade & var klarvaken. Näää tänkte jag, det här är inte OK. Jag vrider & vänder på mig & till slut så somnar jag om efter 30 min kanske, när jag vaknar nästa gång av att klockan ringer så ligger jag raklång uppe vid huvudkuddarna, Stella hade tagit min sida av sängen & förmodligen så flyttar jag på mig automatiskt i sömnen.



Nu måste jag åka & handla mjölk innan det blir livat här på jobbet!



KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0