God dag...

Lite trött är jag idag men jag tror att det blir bättre nästa vecka då vi får sova en hel timme till. Kommer att kännas så skönt, men efter 2-3 dagar så är man van vid det och blir lika trött som vanligt.

Vår nya praktikant Madeleine kammade hem vinsten på bowlingen igår. Jag kallar det nybörjar tur haha.




Idag ska jag rida som vanligt, ska bli super roligt. Frågan är bara när vi ska byta hästar!? Hmm har ridit Calle hela terminen och det är självklart roligt, men känns som att jan kan honom nu, så ett litet byte snart vore ju skoj. Kommer förmodligen att bli så att vi byter till nästa termin.


Jag saknar min lilla Hanna & Emma, men har inte hunnit varit där. Känns så konstigt att inte vara där dagligen och pussa på dem! Även om jag var med dem hela söndagen så känns det knasigt.





Nu ska jag iväg och träffa Sofie & Joppe i hundgården.

KRAM

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0