2009-11-12

Efter jobbet igår åkte jag till bror min för att hjälpa han lite med lgh, jag målade lite småsaker så det blev en bättre helhet av allt. Det var typ det jag gjorde, Björne & Christian satte upp alla dörrar + en skiva i köket. Kommer att bli kanon fint när allt är klart.


Efter det så åkte jag till Elin & Alex, där Hanna var. Fick fika när jag kom fram och gud så gott det var, sen var det dags att bänka sig framför tv:n för att kolla på Greys.


Idag ska jag rida för första gången i specen, ska bli kul och se hur det funkar. Det är dock en jobbig tid, rider mellan 21-22:15 men kommer att bli kul.


Just nu är en jobbig tid känner jag, det händer så mycket tråkiga saker runt omkring mig, det handlar om mina vänner och när mina vänner mår dåligt så mår jag dåligt. Hoppas verkligen att det kommer ett ljus snart så vi har något att se fram emot.


Kram på er

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas saker och ting löser sig snart...jobbigt när ens nära inte mår bra...Kram

2009-11-12 @ 12:34:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0