Ny vecka...

Och nu är sommartiderna igång. Även om det bara är en timme mindre så gör det en massa vill jag lova. Så jag kommer att jobba 8-16 fram till slutet av aug.


Midsommar planerna är igång och vi kommer att vara hos mor min, börjar bli lite väl mycket folk nu bara! Hahah har kommit fram till att vi är 16 stycken, så jag hoppas verkligen att vi alla får plats hehe!! Lunch blir det utomhus även om det regnar, middagen serveras förmodligen inne om det regnar, för på kvällskvisten blir det så kallt ute.



Idag ska jag till Thina efter jobbet på en fika tror jag om hon inte skulle iväg på något möte.


Detta regn, när ska det sluta. Helgen har varit sjukt blöt och jag börjar bli ännu mer irriterad nu faktiskt.. Ha hund i detta väder är inte heller så skoj, det är inte det att det är jobbigt att gå ut, problemet ligger på när man kommer hem och ska få henne torr. Det är ett projekt.. Så snälla gud, sluta gråt för ett tag nu och ge oss lite SOL tack..



Nej nu ska jag jobba lite eftersom jag ska hem om 3 timmar..



KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha sommartid, ditt lyllos =)

2009-06-15 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0