I dag fyller...

Sofie år, hon blir hela 21 år idag. Så ikväll ska jag dit på fika & en liten tårtbit kanske! Grattis till Sofie...........



Min stora kärlek (lägenheten) är nu såld muntligt, har inte skrivit på några papper än. Men hoppas på att göra det idag eller imorgon så köparen inte kan dra sig ut någonting.

Vad jag fick för den är hemligt, haha näää budet kom upp i 1.225.000 kr, jag är SUPER glad. Så jag hoppas allt går som det ska nu.

Så nu ska jag ut på bostadsmarknaden igen, lite kul är det. Hoppas jag har tur när jag ska köpa.



Idag efter jobbet ska jag nog iväg med Stella och bada igen, idag ska vi bada med Nemo, var så länge sedan de
träffades.



Sofie



Måste jobba lite nu...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0