Går inte så bra..

Med min lägenhet vill jag lova. Det är visning igen den 7 juni.

Mäklaren hade fått ett bud på 700,000 men hallå jag köpte den dyrare haha så kan inte släppa den för det.

Jag har ändå inte hittat något ännu så det är verkligen ingen brådska. Så det är bara att vänta & se!!



Var ute och bada med Stella på lunchen, hon blev så super glad när hon såg vattnet. Det är så varmt för de nu när solen skiner hela dagarna, så då måste de få svalka sig lite.

Ska iväg i eftermiddag med Sofie också, får hundarna leka lite.

Jag själv vet inte om det är bra eller dåligt att låta hundarna bada så ofta, vet ni? Kan väl inte vara någon fara? Kanske kan bli torra i huden, men inget mer än det va?



JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ ATT SHOPPA PÅ NÄTET, men biter mig i läppen och tänker NEJ...:-)  hahah



Så nu ska jag jobba och inte tänka på shopping!




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0