Jag kom upp....

Jag kom upp 06,20 som jag sa imorse, åkte hemifrån 07,15 och gick 40 minuters promenad med min lille vovve, jag har till & med bildbevis, haha inte för att ni vet om det togs imorse eller inte, men jag lovar...





Innan jag åkte till jobbet så var jag tvungen att handla mjölk, smör & lite pålägg så vi skulle ha till frukost men det var ju ingen satans mack på vägen som hade fått in mjölk, så jag åkte runt till 4 olika tror jag.. Men till slut så, orkar ju inte få skäll det första man får när jag kommer till jobbet hehe.

Efter jobbet så åkte jag till Stinsen för att möta upp Hanna & Sandra, hade pratat med Hanna innan i telefonen och hon sa att hon hade lagt undan ett plag till mig som hon vet att jag vill ha + att det var REA på den, kanon tycker jag... Så åkte dit och provade min lilla byxdress & köpte den såklart

Hade tidigare kostat 399 kr men nu var det 50% rabatt!!


Jag hittade en jätte söt klänning som det också var REA på hehe, så den slank ner i påsen den med, perfekt att ha utomlands eller på en somrig fest!!

Har tidigare kostat 599 kr men var nu nedsatt till 199 kr den med. Perfekt....


Efter Stinsen så åkte vi alla hem till Hanna en stund och bara satt och hade det bra, drack lite kaffe & åt lite godis. MUMMA..

Sen bar det av hem till Björne där maten stod klar på bordet, alltid lika trevligt att få maten serverad! Efter maten åkte jag och lämna en film som var rätt så försenad, hoppas jag inte får någon förseningsanmärkning nästa gång jag ska hyra!! Björne tog båda hundarna & åkte till bögsgård där jag sen mötte upp han vid parkeringen för en långpromenad och långpromenad vart det, vi gick i 1 timme & 20 min.. Det är starkt jobbat av oss tycker jag.. Men det är så skönt att bara gå när man väl är ute och vandrar.. Jag blev dock rätt så myggbiten.. Vi hitta "små" kossor på vägen också som Stella skällde på, haha stumpan du har inte en chans mot dessa odjur!!



Men nu är det dusch & läggdags för mig, ny dag imorgon och måste vara på jobbet kl 8 som vanligt..

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0