2009-12-02

Idag är det 3 dagar kvar tills min födelsedag, så på lördag är det party med tjejerna. Kommer att bli hur bra som helst.

Idag ska jag till min lägenhet, JAAAAAA vad roligt. Var väldigt länge sen jag var där, kommer ens inte ihåg hur den ser ut men vad gör det? Jag ska ju renovera en hel del. Kommer att bli så bra när det är klart.

Sofie har också kollat på en lgh i området, hoppas hon får den. Skulle bli hur kul som helst för oss + våra hundar.

Igår på ridningen så hoppade vi, jag hade Oliwer och det kändes super konstigt då jag bara har ridit på Calle i 6 månader. Men det gick kanon, så fort hindrerna blir lite högre, desto bättre går det.

Här har ni en sak att jobba på:

Hur smart är din högerfot?

Det här är så kul att det kommer att sysselsätta dina tankat ett bra tag. Jag tror att DU kommer att försöka minst 50 ggr för att se om DU kan överlista din fot, men det kan du inte! 


1. Sitt ner, lyft din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs


2.
Nu, medan Du gör det, skriv siffran "6" i luften med Din högra hand. Din fot kommer att ändra riktning.



Jag sade ju det….. Och det finns ingenting du kan göra åt saken!!!!


Desperate Housewives var helt galet igår, jag förstod ingenting. Gjorde ni? Susan kom på Bree & Karl, en kille försökte ta självmord, likaså Katerine efter att hon hade fått en utskällning av Mike, programmet håller på att spåra. Ett avsnitt kvar sen är det säsongsuppehåll.
 

Här kommer en liten story:

En man sitter hemma och kollar sport på tv när hans fru

frågar: - Kan du fixa lampan i hallen??

Han tittar snett på henne och säger:

- Ser jag ut som en elektriker?

Men kan du fixa kylskåpsdörren då??

- Laga kylen !!

- Ser jag ut som en kylmontör??

Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren.

Han säger:

- Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg!!

Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig ? Jag har fått nog!!!

Jag går till puben...

Han går till puben och dricker några timmar och börjar få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå

hem och laga de trasiga sakerna.

När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat, lampan i hallen fungerar och att

Kylskåpsdörren är hel. Älskling, hur har det här gått till??

Tja, efter du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite.

Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Och jag sa som det var.

Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.

-Jaha sa mannen: Vad blev det för sorts kaka då ??

Men Hallååååå....

- Ser jag ut som en jävla konditor

ELLER?


Ha en trevlig dag

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

De där e ju helt galet, man kan ju inte stura foten..

2009-12-02 @ 09:52:43
Postat av: Cissi

Haha fick du inte den nyss av mig ;)

2009-12-02 @ 11:51:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0