Trött idag

Idag har det varit ännu en kaos dag på jobbet. Ibland vill man bara slita sitt hår när man sitter där. Om vi säger så här, det är ju roligt när man har saker att göra men då ska allt gå rätt, datan ska ju inte strejka efter ett tag.
Så till slut tröttnade jag & åkte & köpte glass till hela företaget, då var jag omtyckt haha..

I morgon avslutas min lilla tävling som jag har haft på företaget, då ska jag lämna ut en TV, 2 orkideer & lite vin.. Ska bli skoj att ha en liten prisutdelning + fika.

Träffade en kompis mamma idag, min kompis dog 1999, så i år är det 10 år sen så hon vill ha en liten reunion och det vore skita mysigt. Först går vi till graven och minns Viktor, sen blir det kanske en mysig picknick i edsbergsparken om vädret tillåter. Hoppas bara jag är hemma det datumet, jag vet att det är den 14 juli & då är jag på Gotland, men hon kanske kan ha det helgen innan, jag hoppas på det i alla fall.

Nu sitter jag hemma med Cissi & Lisa o pratar en massa skit, vi vill ha en skönhetsvård dag! Så vi ska föröka hitta något bra som plånboken tillåter.

Nu ska jag vara social igen

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0